Pirmais

9 05 2006

Neesmu pārāk māņticīga, bet dažreiz var izdarīt izņēmumu. Parasti ievēroju, kādā krāsā ir pirmais ieraudzītais tauriņš. Tas gan bija jau diezgan pasen, bet pirmo ieraudzīju tieši dzelteno tauriņu. Pēc tautas vai vēl sazin kādiem tur ticējumiem sanāk, ka mana vasara būšot karsta (ja atmiņa mani atkal neviļ, un tas nozīmē tieši to). Arī pagājušogad pirmais tauriņš bija dzeltens, grūti pateikt, cik tad karsta bija vasara, bet pašu vārdu “karsts” jau var uztvert dažādi.

Balts tauriņš it kā nozīmē mīlīgu (?) vasaru, raibs – raibu, notikumiem bagātu (citos avotos pārādās arī lietaina vasara).

Nejauši atradu kaut kādu aptauju par pirmā ieraudzītā tauriņa krāsu. Vispār atbildi snieguši ārkārtīgi maz cilvēku, bet rezultāti bija šādi: dzeltens- 50%, raibs- 42%, balts- 5%, cits- 3%, tā kā es atkal neizceļos ar oriģinalitāti. Kurš redzēja “citu” tauriņu?


Darbības

Information

10 responses

9 05 2006
iemetiens

esmu redzējis kādus 20 dzeltenus un vienu baltu.

9 05 2006
mobwar

Raibus redzēju sākumā, kādus 10 bet tagad redzu tikai dzeltenos.. Žēl ka hokeja krāsās nav :( Bet man vasara, būšot raiba :)

9 05 2006
Mfz

Neesmu vel nevienu taurinu redzejis. Tikai ezi :)

9 05 2006
parrymason

Raibs viņš bija.

9 05 2006
Raikons

Man bija balti, trīs…

10 05 2006
Velns

dzeltens, laikam, un nesen veel arii divus baltus

10 05 2006
Gastonz

Es tikai vienu esmu redzējis.. vismaz ievērojis un tas bija dzeltens.. Darba biedrene pamanīja baltu.. es to neredzēju un pēc pāris metriem ieraudzīju dzeltenu.. viņa gan teica, ka viņai būs lietaina vasara, bet man karsta… Nezinu gan kā tur būs :)

10 05 2006
kariina

es vienu melnu, otru tirkīzzilu:)) —> man būs vasara manās mīļākajās krāsās:))

13 05 2006
Mfz

Yee sodien ieraudziju divus baltus taurinus :) yee!

19 05 2006
Mfz piezīmes » 2x balti taureņi

[…] Pirmo reizi šogad ieraudzīju taureni, precīzāk divus. Abi taurēni bija vienādā krāsā, baltā krāsā. Pēc šī zemenes ieraksta secinājums ir viens, ka tā vasara gaidāma varētu būt mīlīga… Tikai es neizprotu kādā ziņā, vai nopirkšu labāku zuzīti, ar ko varēs maigoties upes/ezera/dīķa malā? […]

Komentēt

