Neaizmirstams ceļojums

4 04 2006

Bija mums te tāda lieta kā starptautisks projekts. Protams, kā jau parasti tas ir, prezentētācija notiek vienā no dalībvalstīm, šajā gadījumā – Latvijā, Dānijā, Lielbritānijā vai Vācijā. Tā kā projekts paredzēts trim gadiem, katru gadu skolēni dodas uz kādu citu valsti. Pirmajā gadā es šādā veidā tiku uz Dāniju, brauciens ar autobusu, vēl bija jāpiemaksā ap 35 Ls. Piedalījos arī otrajā gadā, bet, tā kā braucu jau pagājušogad, tad bezmaksas brauciens ar lidmašīnu uz Angliju man izpalika. Bet tas nebija iemesls, kādēļ trešajā gadā projektu veidošanā nepiedalījos, vienkārši jau apnika.

Tad nu šogad, pēdējā un noslēdzošajā gadā, ciemiņi viesojās pie mums. Mana angļu valodas skolotāja bija ļoti sajūsmināta par to, ka mēs ar māsu (viņa brauca uz Angliju) nevarēsim nevienu no atbraucējiem uzņemt, tāpat bija ar pārējām meitenēm, līdz ar to mums tika liegta iespēja piedalīties visādos pasākumos kopā ar ciemiņiem, tas jau nekas, ka mēs bijām divus gadus strādājušas. Kaut gan īpaši par šo faktu es nepārdzīvoju, nekādu izmeklēti siltu jūtu pret dāņiem un vāciešiem man nav.

Cik nu no dažādiem avotiem tika uzzināts, ārzemju viesiem šis ceļojums uz noslēpumaino un tālo valsti Latviju izvērtās ļoti patīkams. Es domāju, ka to viņi nespēj aizmirst vēl ilgu laiku. Īpaši labas atmiņas un vēlme vēlreiz pie mums atbraukt būs mācību pārzinei no Vācijas, kurai tika nozagts naudas maks ar dokumentiem, skolniecei, kuru host'a mājās sakoda suns, un vēl kādai skolotājai, kura pa ceļam uz skolu paslīdēja, nokrita un salauza roku.

Visādi straptautiskie projekti ir laba lieta, vienīgais, kas mani atturējis no piedalīšanās daudzos no tiem, ir nosacījums, ka, ja tu kaut kur aizbrauc, tad tev obligāti jāuzņem kāds pie sevis, un ne jau visiem ir šāda iespēja.


Darbības

Information

4 responses

5 04 2006
iemetiens

ja biji dānijā un anglijā, tad visi – divu gadu darba – rēķini ir nokārtoti.

5 04 2006
zemene

Anglijā es nebiju.

6 04 2006
Gastonz

Nav taisnība uz zemes! Dūrei tik spēks.. /E.Veidenbaums.

6 04 2006
Archijs

es uzņēmu pie sevis. uz vāciju mani nemaz neņēma. nu i nafig tos draņķa vāciešus. tur vispār cirks sanāca…

Komentēt

