Atgriežoties pie astotā

11 03 2006

Nedaudz pavēlu top šis raksts, bet tas viss novēloti saņemtās dāvanas dēļ. Nedomāju, ka daudzas – kā vīriešiem labpatīkas mūs saukt – daiļā dzimuma pārstāves var palielīties ar tādām dāvanām, kādas šogad saņēmu es. Dāvanas bija viena par otru labākas. Iesākumā mans mīļums paziņoja “There is not enought space on the disc”. Otrā dāvana bija pat vēl labāka. Vēl viens manas apbrīnas objekts darīja zināmu, ka viņš īsti netiek galā ar šo uzdevumu par komplementaritāti (vai arī epistāzi, to es tobrīd noteikt nevarēju). Izmērīju temperatūru un, kad termometrs rādīja 39°C, secināju, ka tas, ko es neveiksmīgi biju visu šo nedēļu ignorējusi, tomēr izrādījās stiprāks par mani.

Bet agriežoties pie 8.marta. Es te tā skatos, ka daudziem šie svētki saistās ar Padomju savienības laikiem, kaut gan patiesībā visas saknes (atkal jau) meklējamas Amerikā, kur sievietes sāka protestu pret garajām darba stundām un necilvēcīgajiem darba apstākļiem, tā kā neredzu pamata saukt tos par komunistu svētkiem. Jā, 8.martu svinēja Padomju savienībā, un arī tagad Krievijā svin šos svētkus, bet tur svin arī Ziemassvētkus un Jauno gadu, kāpēc tad šie svētki netiek aizliegti?

8.martsManā kalendārā pie datuma 8.marts bija tieši šāds uzraksts. Man rodas jautājums, kur tad ir Latvija? Ārpus visas pasaules, ja jau ir “International Women’s Day”? Un kāpēc nevarētu būt šī viena diena gadā, kad vīrieši pasaka paldies savām sievietēm? Tomēr, kā man liekas, šī diena tomēr tiks atzīta par oficiāliem svētkiem, un tas ir tikai laika jautājums.

P.S. Es kaut kur biju padzirdējusi, ka kā vienu no 8.marta neatzīšanas iemesliem min faktu, ka mums jau tā esot pārāk daudz brīvdienu. Bet kāpēc vajag sarkano kalendāra dienu, ja var aprobežoties ar parastu svētku dienu, t.i., ierakstīšanu kalendārā? Ak šie iegansti…


Darbības

Information

5 responses

14 03 2006
Raikons

Es kaut kur biju padzirdējis, ka kā vienu no 8. marta neatzīšanas iemesliem min faktu, ka mums ir mātes diena…

15 03 2006
mandariinz

Bet kamdēļ gan mums lai vajadzētu īpašu dienu, kad vīrieši veltītu mums īpašāku uzmanību? Viņi taču to var darīt katru dienu, nevis kādā vienā un oficiāli kalendārā iezīmētā dienā.

15 03 2006
zemene

Ja tas tā notiktu, tad arī svētkus nevajadzētu. Vīriešiem jau vienmēr vajadzīgs kāds iemesls. Un tikai pasakiet, ka tā nav.

17 03 2006
iemetiens

es gribu, lai man arī dod brīvdienu par to, ka piedzimu ar daiktu.

18 03 2006
zemene

Neizmērojma laipnība no manas puses – iedod man savu adresi un es tev nākošgad uz 23.februāri piesūtīšu apsveikumu. Man jau nav žēl, lai tikai cilvēks jūtas laimīgs.
Ir jau arī cita alternatīva. Man vasarnīcā ir cirvis.

Komentēt

