Par ko viņš sapņo?

19 02 2006

Viņš guļ daudz vairāk nekā mēs, cilvēki. Guļot mēs sapņojam, un, ja viņš guļ, tad jau viņš arī sapņo. Nekad nebiju aizdomājusies, ka arī kaķis par kaut ko sapņo, un to, ka viņš to dara, es zinu noteikti.

Parasti viņš guļ mierīgi, taču reizēm ķepas sāk tā kā kustēties, drīzāk raustīties it kā skrietu kādam pakaļ. Tas pats notiek arī ar ūsām, reizēm atskan kāds ņaudiens, un, tā kā viņš ir aizmidzis manā klēpī, es jūtu, kā viņa sirds sāk sisties straujāk. Tas ir dīvaini, bet arī kaķis par kaut ko sapņo, tikai viņam ir savi sapņi, un viņa dzīve ir pilnvērtīga arī neko nedarot, ko nevarētu teikt par mums.

Par dzīvniekiem pieņemts teikt “tas”, bet es saku “viņš”, jo viņš nav nekāds priekšmets, ko var aizmest prom. Ne tikai suns var būt cilvēka draugs, jebkurš mājdzīvnieks par tādu kļūst, un vai draugu var uzrunāt ar “tas”? Kaut gan “tas” saka tie, kas izmet laukā vai ar nodomu nodara pāri pieradinātajiem mīluļiem, bezatbildīga un vienkārši cūcīga rīcība, mēs taču “esam atbildīgi par tiem, kurus pieradinām”.

Viņi nav priekšmeti, viņi arī domā, sapņo, un viņiem sāp. Un, ja kaut kas notiktu ar manu kaķi, es pārdzīvotu tāpat kā tad, ja tas notiktu ar cilvēku, viņš man ir kā brālis :)

Silvis


Darbības

Information

7 responses

19 02 2006
blacky

ak dies cik VIŅŠ ir mīļš :)

19 02 2006
parrymason

Man vienmēr izskatās, ka sapņos viņi dzenās kaut kam pakaļ. Un paskatoties uz kaķi liekas, ka nav saldāka miega par kaķa miegu.

19 02 2006
v

piekrītu piekrītu kaķa dziļajam miegan un atraktīvajiem sapņiem un arī tam ka kaķi viņi nevis tie :) pašam ir kaķene. Nu, gluži kā draudzene :)

19 02 2006
asdf

Hmm, nezinu gan vai varētu teikt, ka kaķim ir dziļš miegs, jo vai tad viņš uzreiz pamostos pie katra nepierasta sīkuma(skaņas, citu kustībām utt.)
Man tikai vienreiz ir gadījies savu kaķi pieķert tādā miegā, ka nedaudz paceļot viņa galvu un palaižot vaļā, tā arī tā nokrīt, it kā viņš būtu beigts.

20 02 2006
Gastonz

A es savu kaķi redzu ļoti reti, jo reti braucu uz mājām, bet, kad esmu tur ieradies, tad šis kaut kur aizklīdis u.t.t. Bet nu arī esmu redzējis, kā viņš pa miegam raustās… :)

20 02 2006
mobwar

Kā dziedāja Autobuss Debesīs:”Par siltu vasaru un lielu bļodu piena” :)

30 10 2016
higiena

Miči sapņo par zivtiņām :)

Komentēt

