Vai tiešām…!

4 02 2006

Man nekad prātā nebija ienācis, ka es interesējos un izmantoju/lietoju nepareizas lietas un vielas. Jāsāk pārdomāt savs interešu, paziņu un sakaru loks.

Pēdējā laikā mans biežāk apmeklētais, jautrākais un interesantākais pasākums ir olimpiādes. Process gan vēl turpinās. Šodien pabiju ģeogrāfijas olimpiādē. Kādēļ nolēmu vispār to šeit pieminēt? Lai pastāstītu par vienu no uzdevumiem, kas mani uz kādu laiku abstulbināja.

No pirmā acu uzmetiena nevainīgā karte ar dažām bultiņām izrādījās ne gluži tāda kā izlikās no sākuma. Vajadzēja aizpildīt tabulu – ierakstīt eksportētājvalstis un reģionus, galvenos plūsmu virzienus un augu,kas tiek eksportēts, taču ne jau parasto, bet gan narkotisko. Tā vien prasījās uzrakstīt: “Nezinu, jo nelietoju”. Manuprāt, tas ir visstulbākais un jebkādiem apstākļiem nepiemērotākais uzdevums, ko es vispār kādreiz esmu redzējusi. Gribētos zināt, ar kuru vietu domāja uzdevumu sastādītāji, un vai tiešām man būtu jāzina, kur audzē marihuānu, opija magones utt. Un kā tad ar narkotisko atkarību? Vai tad tā nebija tā sliktā lieta?


Darbības

Information

6 responses

4 02 2006
parrymason

Tas taču katram kārtīgam skolēnam jāzina :D

5 02 2006
iemetiens

olimpiāde rūdītiem erudītiem. kārtīgiem pipariem, mazliet pārsālītiem. marihuāna – tas ir forši.

6 02 2006
parrymason

Pašķirstīju 10. klases grāmatu – izrādās tur ir vesela lapa par narkotiku audzēšanu un kontrabandu!

7 02 2006
Archijs

ufff. šitādu es pat varētu sazīmēt :)

13 02 2006
Soulthief

labs %-)

13 09 2007
MaarTs

Mums skolaa par šo tēmu bija pat kontroldarbs ģeogrāfijā :D

Komentēt

